Making Christmas

Ber om ursäkt för tystnaden, har varit novemberdeppig. Mörkret och kylan tog sig in i bröstet och har inte orkar mycket mer än det absolut nödvändiga. Men i dag tog jag ett tidigt farväl av november och tog fram julen, så nu hoppas jag på bättring. 
 
 
 
Jag har faktiskt haft för mig en hel del på sistonde, ska försöka vara duktig på att uppdatera i veckan. Men nu ska jag krypa ner i soffan med ljusen och den finaste. Vi hörs i veckan, ta hand om er. Puss
 

 
Making Christmas:
 
I am sorry about the silence, I have been November depressed. The darkness and the cold made their way into my chest and I have not had energy for much more than the absolute necessities. But today I took an early farwell of November and started making Christmas, so I am hoping for progress.
 
I will try to update during next week, but now I am going to crawl down in the couch with the candles and my favorite. Take care, kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0