Hjärtat

Gav upp och gick och la mig, glömmer ständigt bort hur mycket en två timmars tupplur kan hjälpa. På kvällen har vi haft den allra finaste här på besök och när han ler blommar det i mitt hjärta. 
 
 
 
Nu ska jag packa väskan, imorgon beger jag mig ner till vackra Vejbystrand. Är åter på plats om två veckor, då förhoppningsvis mer samlad, hel i sömmarna och i sällskap av den andra delen av mitt hjärta.
 
Vi hörs om tillfälle ges, annars önskar jag er en fantastisk sommar. Puss
 

 
Sweetheart:
 
Gave up and took a two hour nap, I keep forgetting how much that helps. Later we had our sweetest over, my heart blossoms when he smiles.
 
Now I am about to pack my bag, I leave for beautiful Vejbystrand tomorrow morning. Will be back in two weeks, by then hopefully gathered, in one piece and in company of the other half of my heart.
 
Will write if the times is given, otherwise I wish you an amazing summer. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0