Ankomna

Vi mår bra, resan gick överaskande smidigt, men jag har drabbats av en jetlag vars like jag tidigare aldrig skådat. Är trött exakt hela tiden, en sådan där konstig trötthet som känns som att huvudet är inlindat hårt i en osynlig linda. Temperaturen ligger dock runt en behaglig 15 grader Celsius och försöker att återhämta mig bäst jag kan mellan allt pappersarbete och förberedelser inför jul. Vi hörs när jag vaknar upp ur min jetlag-koma. Puss
 

 
Arrivals:
 
We are fine, the trip went surprisingly well, but I have been hit by a jetlag stronger than I have ever experienced it before. I am tired all the time, one of those strange types of tiredness where it feels like your head is wrapped hard with an invisible rope. The temperature is however around a comfortable 60 degrees Fahrenheit and I am trying to recover the best I can between all the paper work and preparations for Christmas. I'll talk to you again when I wake up from my jetlag coma. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0