Ett solskensmirakel!

Nu ni, ni har ingen aning om vad som har hänt! För två veckor sedan sådde jag glatt persilja och solrosor på ballkongen utan några som helst förväntingar. Ni som känner mig vet nämligen att allt jag tar i faller dött. Mina händer är snarare svarta än gröna. Hur som helst, idag när jag klättrade ut på ballkongen (Ja, vi klättrar ut på ballkongen. Det finns ingen dörr, bara ett yttepytte-fönster.) så HAR DET KOMMIT SKOTT!

Bildbevis:




Och ungefär sådär hysteriskt glad blev jag.

Hallelujah, det är ett solskensmirakel!



A sunshine miracle!:

You do not have a clue what has happened! Two weeks ago I planted parsley and sunflowers on the balcony without any expectations what so ever. That is because everything I touch usually falls down dead. My fingers are more black than green. However, today when I climbed out on the balcony (Yes, you climb out there. There is no door, only a tinie tiny window), THERE ARE SPROUTS!

Here are some picture proofs and one of the insanely happy me when I found the sprouts.

Hallelujah, it is a sunshine miracle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0