All I want

Tillbaka i Sverige blev allt komplicerat och jobbigt. Men mitt i natten som det är ägnar jag mig åt att fönstershoppa på nätet i stället för att ta itu med livet. Lite sånt här;



Och så tänker jag på att det är himla tur att jag har fina vänner jag saknat här, blommande syréner och en syster som bakar cupcakes. Nu ska jag sova, puss och god natt.


 Back in Sweden everything became complicated and difficult. But in the middle of the night as it is, I enjoy online window shopping online instead of dealing with life. Like things on the pictures.

And then I think that I am lucky to have nice friends that I have missed here, blooming lilacs and a sister who bakes cupcakes. Now I am going to sleep, kisses and good night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0