Vi rullar!

De senaste dagarna har jag ägnat åt mina små projekt, Ghana-projektet rullar på bättre än jag någonsin kunnat tro! Världens finaste vänner har jag som skänker pengar och snart har vi råd att köpa köket till skolan! Idag har jag dessutom pratat med Röda korset och alla är bara så tillmötesgående och herregud vill man så kan man!
    Få-Dustin-till-Europa-innan-jag-längtar-sönder-mig-projektet går lite mindre bra. Uppehållstillstånd och arbetstillstånd är komplicerade grejer och det verkar inte finnas någon hjälp tillgänglig någonstans. Trött blir man. Men jag kör stenhårt på vill-man-så-kan-man, och jag ger mig inte i första taget.



Vi rullar, det är det viktigaste. Nu hoppas jag på många nerförsbackar, puss.



Things are finally starting to happen, even if I am in Sweden. My Ghana-project is progressing more than I ever could expect and it makes me so happy. My get-Dustin-to-Europe-project is not going so well, but it is still gooing. And it doens't matter how slow you go so long as you don't stop - right? And I am way to stubborn to ever give up. It will happen, it is just meant to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0