Förändringarnas vindar (?)

Sitter i sängen och försöker få någon ordning på det där de kallar livet. Har börjat packa ner allt jag äger i små lådor, för någonstans känner jag att jag är klar med det här. Det är dags för något nytt.
    Fönstret blåste precis upp och kanske att det var förändringarnas vindar. Jag ska fortsätta packandet, snart är jag redo. För något nytt.



Sitting in bed trying to figure out what they call my life. Have started to pack everything I own in small boxes, because on some level I feel that I'm done with this. It's time for something new.
     The window just blew up and maybe it was the wind of change. I will continue packing now, soon I'll be ready. For something new.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad jag känner igen mig i dina tankar. Jag är också inne i en förändringarnas tid. Men jag tror att det blir fint! Eller hur? :)

2011-06-13 @ 16:02:31
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: Victoraurora

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-12-02 @ 09:56:50
URL: http://victoraurora.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0