Friday, Friday. Gotta get down on Friday

Underbara fredag och låten alla älskar att hata;



Själv har jag aldrig förstått den här Rebecca Black-hysterin. Kanske för att jag var i Ghana när fenomenet uppkom. Visst, det är en extremt dålig låt - men sådana finns det ju tusentals av. Och jag tror till och med att jag föredrar en dålig låt där det sjungs om veckans dagar och var man ska sitta i bilen än där de sjunger "Come on you sexy bitch shake your ass". Men qué se you.

Idag är det fullt upp här. Jag har precis rensat ut det sista i rummet (vi närmar oss med stormsteg) och ska strax ut och övningsköra. Sedan blir det klippning, en kort men nödvänding shoppingrunda, löpning, pappersrens och dagen avslutas med picknick på taket vid midnatt. Full rulle, vi hörs när jag hinner! Puss



Personally I never got the whole Rebecca Black-hysteria, maybe because I was in Ghana when the phenomenon occured. Sure, it's an awful song - but we do have millons of them. And I actually think I prefer a crappy song where they are singing about the days of the week and where you're supposed to sit in the car then were they sing "Come on you sexy bitch shake your ass". But what do I know.

Today I am all busy. Just packed the last things in boxes (we're getting closer) and in a minute I am out for a drive with my father. After that I am going to the hairdresser, a quick visit in town, sorting paper and the day is finished with picknick at the roof at midnight. I update when I have time, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0