Nothing ever came from a life that was a simple one

Ber om ursäkt för radiotystnaden. Det har hänt mycket på senaste. Dustin är nu tillbaka i landet, jag har läst Lonely Planet och lagt upp nya planer, varit gladare är på länge på julmarknad, funderat, funderat, funderat och tillslut tagit ett tungt beslut. Hur det går får jag veta om lite mindre än en vecka, uppdaterar då. Men det känns skönt att jag vet i allafall. Nu har jag packat väskorna och tar snart bussen in till finaste Stuttgart. Där står redan en grönsakssoppa på spisen, och han är det bästa jag vet. Puss



I'm sorry about the radio silence. A lot has been going on lately. Dustin is back in the country, I have been reading the Lonely Planet and made new plans, been happier than ever on a Christmas market, been thinking, thinking, thinking and finally made a hard decision. In a week I will see how it turns out, will update then. But it feels comforting that I finally know what I want. The bags are now packed and I am just about to take the buss to beautiful Stuttgart. There's already a vegetable soup on the stove, and he is my favorite thing. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0