God Jul

God jul allihopa. Min jul spenderas med familjen, Dustin och de närmaste vännerna. God mat, värme och jag är bara lycklig här. Ställs ännu en gång inför en slags mellantid, men just nu kunde jag inte vara mer nöjd. Tillsammans är man starkare och jisses vad jag har saknat er. Jag hoppas att ni också får en fantastisk jul, snart, snart uppdaterar jag igen. Puss







Merry Christmas:

Merry Christmas to all of you. I am spending my Christmas with the family, Dustin and my closest friends. Amazing food, warmth and I am just happy here. Once again I am standing in some sort of a middle period but at the moment I could not be more pleased. You are stronger together and I have missed you so much. I wish you an amazing Christmas and will update soon soon. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0