Back to business

Minutvisaren på klockan går bakåt, tiden står lika stilla här som på en åker med nysnö. Men i morgon mina vänner, då är det äntligen den onsdagen. Precis som Madame Bovén planerar jag årets kupp. Hur det går får jag förhoppningsvis veta i slutet av veckan, uppdaterar då. Till dess ska jag lämna mitt dåliga samvete i den här gråa byn och åka hem (för hem är där alla de jag har närmast hjärtat är) för att fira jul med mina finaste. Bitch eller subba, möjligt. Men jag är i alla fall mig själv igen.

 

 


 

 

The clock is going backwards; time stands just as still here as on a field covered with snow. But tomorrow my friends it’s finally that Wednesday. Just like Madame Bovén I am planning the coup of the year. How it will turn out I will hopefully know in the end of the week, will update then. Until then I will leave my bad conscience in this grey village and go home (because home is where all the people I have closest to my heart is) and celebrate Christmas with my closest. Bitch? Possibly. But at least I am myself again.


Kommentarer
Postat av: nathalie hofvander

hejhej, hoppas allt är bra.

lust att följa varandra genom bloglovin? skriv i min blogg när du följt mig så följer jag dig med :)

2011-12-20 @ 21:26:44
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej! Allt är bra, hoppas du mår bra du med. Jag använder tyvärr inte bloglovin men tack ändå :) God fortsättning!

2012-01-08 @ 13:49:21
URL: http://stainan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0