Födelsedags-cupcake

Idag fyller min finaste Aurora 19 år, vilket såklart måste firas. Själv slängde jag ihop en födelsedags-cupcake i natt när jag kom hem ifrån Håkan (åh så himla himla bra, berättar sedan!). Inte helt riskfritt måste jag tillägga. Brände helt sönder fingrarna på en varm plåt och grädde blir verkligen smör om man vispar för länge. Odiskbart.
Men det blev en cupcake tillslut!



Grattis min finaste Aurora, du är värd allt fint i världen. Se till att du får det också. Jag lovar att göra mitt bästa för att hjälpa till.



Today is the 19th birthday of my sweetest Aurora, I celebrated her by making a birthday cupcake (also totally burned my fingers and accidentally turned the cream into butter but that is another story).

Congratulations sweetie, you are worth everything great in this world. Make sure you'll get it. I promise I will do my best to help you.

Kommentarer
Postat av: Aurora

Tack så hemskt mycket älskade Stina! Usch vad jag kommer sakna dig när du åker. Kram!

2011-08-15 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0