Värmen

Spenderade dagen horisontellt på stranden. Vinden bläddrade flera kapitel i min bok och jag funderade över värme inifrån och utifrån, vad som betydde mest. Egentligen vet jag, men funderar fortfarande över hur de kan kombineras.
    Innan jag rullade hemåt skickade jag kärlek över havet, vinkade till en reflektion av någon som saknas mig och drog in lite extra havslukt.
 
 
 
Ibland krävs det svarta ord på ett vitt papper, ibland bara reflektion.
 

 
Warmth:
 
I spent the day horizontally on the beach. The wind turned pages in my book and I was thinking about warmth from the inside and from the outside, what meant the most. Deep inside I know, but I keep wondering how they could be combined.
     Before I rolled home I sent love over the ocean, waved to a reflection of someone I miss and breathed in a little extra ocean.
 
Sometimes it takes black words on a white paper, sometime just reflection.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0