Om livet i Ghana

Sa mycket det finns att beratta, och sa lite tid. Antar att jag far uppdatera er nar jag ar tillbaka i Sverige i stallet. Ghana ar helt underbart, fullt av kaos och liv i varje vra - jag alskar det. Vi jobbar som larare pa en liten skola och nagat mer inspirerande har jag nog sallan varit med om, kanske det ar sa det blir anda. Vi har traffat sa manga trevliga manniskor, och fatt nya fina vanner. Kattungar har vi ocksa, och jag kanner mig bara hemma har. Harmonisk och for forsta gangen kanns det som att jag ar pa ratt plats vid ratt tillfalle.

Nu maste jag springa, vi har lunchplaner som inkluderar fufu, det vill jag inte missa! Tusen kramar till mina fina, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0