Nystart

Hej världen, det var ett tag sedan sist. Jag tappade bort mig själv där ett tag, tog beslut som vände upp och ner på livet, flög fram och tillbaka över en ocean, kom hem, kom tillbaka, men nu nu börjar jag känna igen min egen spegelbild igen. 
 
Det blir en sommar i Kalifornien ändå, och just nu skrattar jag mest i en grönsaksdisk, andas havsluft och lever så mycket jag kan precis just nu. Vad mer? Jo, är hemskt kär också. 
 
 
 
Livet va. Puss
 
 

 
A new beginning:
 
Hello world, it has been a while. I lost myself there for some time, took decisions that turned my whole life upside dowm, flew forth and back over an ocean, came home, came back, but now  n o w  I am starting to recognize my own reflection again.
 
It will be a summer in California, and right now I am spending it laughing in a produce department, breathing ocean and living as much as I can in this exact moment. What more? Well, I am head over heels.
 
Life. Kiss

Kommentarer
Postat av: Moa

Åhh va härligt att vara i Kalifornien. Och att få vara kär :)

2015-09-23 @ 19:54:25
URL: http://littlecoffeebreak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0