2013, januari - mars

Januari.
 
Januari spenderades i ett enda kaos av flyttlådor och immigrationspapper. Jag blev askblond, var på jakt efter dansande ugglor och planerade livet i vår nya lilla värld. Annars hängde jag i Phoenix på First Friday, i parken med hundarna eller på en torr gräsmatta med böcker vid dammen.
 
 
Februari.
 
 
I februari damp min allra finaste Lotta ner på Phoenixs flygplats! Vi gosade med hundar, åkte på utflykter i Phoenix-området, körde stenhårt på gymmet, tog en weekend i Tucson och så åt vi. Gott och mycket.
 
 
Mars.

 
I mars kom sommarvärmen på riktigt. Lotta och jag svettades på gula gräsmattor i parkerna, lekte med Monster och Smithwicks och var de modigaste när vi svingade i trampets. På min födelsedag blev jag uppvaktad med de finaste presenterna, irländsk musik och margaritas. Och när mars drogs mot sitt slut stack vi i väg på en road trip längs större delen av den amerikanska västkusten.
 
 

 
2013, January - March:
 
 
January:
 
January was spent in a chaos of moving boxes and immigration papers. I turned ash blond, was in search of dancing owls and planned life in our new little world. Other then that I spent some time in Phoenix at First Friday. in the park with the dogs or on a dry lawn with books by the pond.
 
 
February:
 
In February Lotta finally arrived to Phoenix's airport! We cuddles with dogs, went on excursions in the Phoenix area, worked our butts of at the gym, took a weekend down in Tucson and then we ate. Well and a lot.
 
 
March:
 
With March the summer heat arrived for real. Lotta and I were sweating at yellow lawns in the parks, played with Monster and Smithwicks and were the bravest in the Trapeze. On my birthday I got celebrated with the loveliest gifts, Irish music and Margaritas and when March came towards its end we took of for a road trip a long most of the American west coast.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0