I don´t need wings to help me fly

2013, du och jag på en sten i solskenet. Fåglarna gjorde volter i luften och jag skissade på mindmaps för ett bättre och modigare jag. Mer skinn på näsan utlovades och mindre tvekan. Mindre tvivel.
     2011 var förebilden och nu ska jag ut, ut, ut. Uppleva, andas och leva. Göra allt två gånger för mycket i stället för att inte göra alls. Kulturkrocka, skratta och hångla. Leva. 
     2013, håll i dig. Nu kommer JAG.
 
 

 
I don´t need wings to help me fly:
 
2013, you and me on a stone in the sunshine. Birds were doing loops in the cool winds and I sketched on mindmaps for a better and braver me. Thicker skin and less hesitation was promised. Less doubt.
     2011 was the role model and now I am going out, out, out. Experience, breath and live. Do everything twice instead of not at all. Culture crash, laugh and make out. Live.
     2013, hold on tight. Here I come!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0