2012 - guldkornen #1

Har inte riktigt orkat sammanfatta 2012 än, det var inte ett speciellt bra år. Visumet tog upp allt för mycket av det och vi kunde aldrig slappna av. Vågade aldrig sätta rötter ens för ett litet tag, alltid ett ständigt ovetande. Planer kom och krossades, nya gjordes och jag vete tusan vad jag skulle ha gjort utan familj och vänner som fanns där när saker inte gick som planerat. Vad skulle jag göra utan er? Ni är guld.
 
Här kommer hur som helst lite bilder, kanske inte en sammanfattning, men mina guldkorn 2012.
 
Januari - Mars 2012
 

 
Ett hemkommande, familjen, saknade vänner, Dustin, ett vårigt Gilbert och världens finaste hundar.
 
Puss
 

 
2012 - the highlights #1
 
 
Have not had the energy to summarize 2012 yet, it was not a very good year. The visa took up far too much of the year and we could never relax. Never dared to settle even for a little while, always waiting for an answer. Plans were made and crushed, new ones appeared and I do not know what I would have done without family and friends who were there when things did not work out as planned. What would I do without you? You are gold.
 
Anyway, here are a couple of pictures. Maybe not a summary, but my grains of gold 2012. 
 
January to March 2012
 
A homecoming, the family, missed friends, Dustin, a Gilbert in spring and my favorite dogs.
 
Kiss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0