Avgång

I morgon går flyget och aldrig har det känns såhär mycket. Jag vet inte riktigt vad jag lämnar, vad jag kommer tillbaka till eller vad som väntar. Vanligtvis en ganska fin känsla, men nu är det mest ångestladdat. Skulle helst gömma mig här i min Sverige-sommarlovs-bubbla för alltid, men det går ju inte. Dags att ta tag i livet.
 
Vi hörs på andra sidan, puss.
 

 
Depature:
 
 
Tomorrow is departure day and it has never felt this much. I am not sure of what I am leaving, what I am coming back to or what is waiting. Normally a pretty nice feeling, but now mostly loaded with anxiety. If I could I would hide in my Sweden-summer-break-bubble for ever. But I can't, it is time to deal with life.
 
Talk to you on the other side, kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0