Säg att du är fri till slut

 
37 grader och en värmeslagen park. Vattnet låg helt stilla och jag skulle svära på att den var en örn som svävade högst där uppe.
    Någonstans på vägen tappade jag bort meningen, ett videosamtal gav första ledtråden. Men min tid ligger där och väntar bakom tröskeln, jag måste bara hitta rätt dörr.
 

 
Tell me you are free at last:
 
99 degrees and a heat stroked park. The water was still and I could have sworn that it was an eagle that was circling up there.
    I lost the meaning somewhere along the road, a video call gave the first clue. But my time is out there waiting behind the threshold, I just have to find the right door.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0