Sweet Genius

Dustin och jag har på senaste tiden varit lite smått besatta av "Sweet Genius". Från början var det mest för att vi tyckte att det var så dåligt att vi inte kunde låta bli att titta, men nu på senare tiden måste jag nog motvilligt erkänna att jag faktiskt markerat det som en favorit på TV-boxen...



Mannen i fråga, Ron Ben Israel, har jag haft noll koll på vem det är. Idag bestämde jag mig för att titta lite närmare på vad han har gjort och jisses alltså. Titta bara på den här.



Helt sjukt och jag är förälskad. Den här tårtan är det finaste jag har sett. Här hittar ni fler av hans fantastiska skapelser.


Jag lyfter hatten, bugar och det känns plötligt helt okej att han refererar till sig själv som ett "Sweet Genius".



Sweet Genius:

Dustin and I have lately had a small obsession with "Sweet Genius". It started off as a joke, it was so bad that we could not resist to watch it. But now I have do admit that it is marked as a favorite on my recordnings...

I did not have a clue who the man on the show, Ron Ben Israel, was so today I decided to look into what he has done. And oh jeez, just look at this cake! I am officially in love and it is the prettiest thing I have ever seen. You can find more of his cakes here.

I am suddenly very okay about the fact that he refers to himself as a "Sweet Genius".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0