Love is all that I can give to you

Nedräkningen har tickat ned till timmar, väskorna är packade, jobben är uppsagda, vännerna omkramade och nervösa sammanbrott har rullat in med jämna mellanrum det senaste dygnet. Vi är redo för avfärd, för nästa kapitel.
     Jag är livrädd. Det känns långt bort, det känns svårt och det känns så olikt allt jag är van vid. Men det känns rätt. Och jag tror att, hur svårt det än är, att följa hjärtat är det enda rätta. 




Nu ska jag spendera de sista timmarna med släkten och min finaste syster. Puss.



Love is all that I can give to you:

The countdown has counted down to hours, the bags are packed, I have quit my jobs, hugged all friends and had nervous break downs the last days. We are ready for depature, ready for the next chapter.
     I am scared to death. It feels far away, hard and unlike anything I know of. But it feels right. And I think that, even how hard it is, to follow your heart is the only right thing.

Now I am going to spend the last hours with the family and my very best sister. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0