Livstecken!

Insåg hur deppig och tyst bloggen har blivit på senaste, jag ber om ursäkt för det. Livet är inte det minsta deppigt, jag mår helt fantastiskt och det mesta har börjat att ordna upp sig. Men tiden springer iväg och både Dustin och jag är dåliga på det mesta just nu. Utom på att kolla på "Sweet Genius" och äta blåbärsbagels i sommarsolen. Det är vi helt fantastiska på. 
     Uppdateringar, bilder, apelsinblommor och nya äventyr ska ni få höra om snart. Snart som i när min hårddisk går att ansluta, när tiden slutar att springa om oss och hela visumtrasslet är avklarat. Vi hörs, snart! Puss


A life sign!:

Just realized how depressed and quiet the blog has been lately, I am sorry for that. Life is not depressing at all, I feel fantastic and things are finally starting to get in order here. But time is running away and both Dustin and I are sucking at pretty much everything right now. Or, well. We are pretty awesome when it comes to watching "Sweet Genius" and eating blueberry bagels in the summer sun.
     Updates, pictures, oranges flowers and new adventures will be up soon. Soon as in when my hard drive can be connected to my computer again, when time stops to pass us and when the whole visa nightmare is over. I'll see you around, soon! Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0