Jag ska riva mina murar tills vi ser varann

Det tar ett tag för mig
Jag kanske glömmer hur man gör
Sist var himlen vit som papper
Ovanför

Så jag lovar ingenting
Jag säger hellre förlåt
Vi ska va dom vi vill vara
Hellre nu än efteråt

Men jag har slutat säga nej
Nu ska jag göra vad jag kan
Jag ska riva mina murar
Tills vi ser varann

För jag vet vem jag är
När jag är med dig





I'll tear down my walls for you:

(Roughly translation of part of the beautiful beautiful song "Jag vet vem jag är när jag är hos dig" by Melissa Horn)

It might take some time for me
I might forget how to do
Last time the sky was white as a paper
Above

So I cannot promise a thing
I rather say I am sorry afterwards
We have to be who we are
Rather now than later

But I have stopped saying no
And I will do what I can
I will tear down my walls
Until we see each other

Because I know who I am
When I am with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0