Borttappad

Rastlöst ovetande. Jag läser om nattbussar och talade katter, konstrasten blir slående. Som ett slag i magen.
     Kanske är det inte stillsamheten som rör om, kanske är det beroendet. Eller det allmänna vetskapen.
 
Vi hade ju precis fått en egen dörr, nu saknar jag nyckeln. Och jag vet inte ens var jag ska leta.
     Förhoppningsvis letar fyra ögon bättre än två och förhoppningsvis går elva dagar snabbare med havsluft i lungorna.
 
Haar, haar, haar, haar.
 

 
Lost:
 
Restlessly unknowing. I am reading about night buses and talking cats, the contrast is striking. Like a strike.
    Maybe it is not the peacefulness that is bothering, maybe it is the depending. Or the broad knowing.
 
We just got our own door, now I am missing the key. And I don't even know where to look.
    Hopefully searching is easier with four eyes instead of two and hopefully eleven days goes faster with sea air in the lungs.
 
 
Haar, haar, haar, haar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0