Sjukling

Äter för mycket dipp med popcorn, marathonkollar på "The New Girl" och lyssnar på Hello Saferide. Rynkar på näsan åt minusgrader och gömmer mig i vårt lilla kryp-in. Febern är borta, huvudet på bättringsvägen och korsryggen värre än någonsin. Snart är jag nog redo för världen igen, tills dess låter jag finaste sjuksystrarna Dustin och Lotta se efter mig. Puss



Sicko (cough cough):

I am eating to much dip with popcorn, constantly looking at "The New Girl" and listering to Hello Saferide. We are ignoring negative degrees and hiding in our little crib. The fever is gone, the headache is better and my lower back worse than ever. Will be ready for the real world soon, but until then I'll let my best nurses Dustin and Lotta look after me. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0