Blommande häggar och sjungande hjärtan

Det är så vansinnigt vackert ute nu mina vänner, så vackert att jag blir alldeles lycklig i själen när jag går ut. Häggarna doftar, syrénen blommar, folk hånglar i parkerna och jag bara älskar allt, förälskar mig i allt. Lyssnar på bubblig svensk musik och bubblar i kapp med champangen vi drack i Slottsbacken i går natt. Åh, våren.

________________________________________________________________________________________________

It's so insanely beautiful outside now, my friends, so beautiful that I get happy all the way into my soul when I go outside. The haggberry smells like a dream, the lilac flowers are blossoming, people are making out in the parks and I just love everything, falling in love with everything. Listening to bubbly Swedish music and bubbles just as much as the champagne we drank at Castle Hill last night. Ah, spring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0