Permanent

Ibland är allt man behöver ord skrivna på en servett med en permanent penna. Och för första gången önskade jag inget annat.
     Du frågade mig vad som vad fel, vad du inte förstod var att allt var rätt. Så himla rätt att det skrämde mig. Jag tänkte att det kanske inte är tillåtet att vara såhär lycklig, men rättade mig snabbt. Det är dags att sluta förstöra för sig själv och våga njuta. Det enda tillåtna när man är såhär lycklig är att njuta ohämmat.



Du och jag, och världen.



Permanent:

Sometimes is all you need words written on a napkin with a permanent marker. And for the first time I did not wish for anything else.
     You asked me what was wrong, what you did not understand was that everything was right. So right that it scared me. I was questioning if it was allowed to be this happy, but stopped quickly. It is time to stop destroying for yourself and dare to enjoy. The only thing allowed when you are this happy is to enjoy unrestrainedly.

You and me, and the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0