Mojitos och partykameran

I min ägo har jag numera den mest rosa kameran jag någonsin sett, en avskedspresent som genast fick namnet Partykameran. När Lisa hade fest igår fick den självklart följa med. De gula datumstämplarna har jag nu listat ut hur man får bort, men för den här gången får ni stå ut.

Fest hos Lisa feautured by Partykameran!




Mojitos, Lilla Lovis och champangesmällar på ballkongen vid solnedgången. Sommarkvällar är som bäst när hela världen snurrar.



Mojitos and The party camera:

A few weeks ago I got the most pink camera I ever seen as a goodbye gift, it was named The party camera right away. When Lisa had a party last night it got its first invitation. I have now figured out how to delete the bright yellow date stamps, but for this time you have to deal with them.

Party at Lisa's featured by The party camera!

Mojitis, Lilla Lovis and champange pops at the balcony by sunset. Summer nights are at their best when the whole world is spinning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0