Sverigedemokrater; titta hit

Högerextremismen smyger långsamt tillbaka in i Sverige igen och jag blir tung i hjärtat av tanken. Vad är det egentligen för människor jag omges av? Vad hände med värderingarna? Med medmänskligheten?
 
Jag fasar inför att öppna tidningen på morgonen, så nu söker jag svar. Ärliga svar. Varför röstar ni på Sverigedemokraterna? Snälla, förklara för mig.
 

 
Sweden democrats; please answer me:
 
The far right politics are slowly making their way into Sweden again and the thought of it makes my heart heavy. Who are the people I am surrounded by? What happened to values? With humanity?
 
I am scared of opening the newspaper every morning, so I am now looking for answers. Honest answers. Why are you voting for the Sweden democrats? Please, explain it to me.

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Känner samma sak som dig, det är helt ofattbart.

2012-12-13 @ 12:15:36
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0