Jag tar den andra vägen vid vägskälet, sluta inte gå för det. Det är avsiktigt. Jag vill inte dela väg med dig längre. Jag lämnar bittra och ofullständiga människor bakom mig, du är en av dem.



När du växer i din egen ålder vänder jag om. Men inte förrän jag hör din röst. Allt handlar om val, eller hur? Jag väljer hoppet, glädjen och omtanken. Allt som inte är du.

Tills vidare, njut av vägen du har valt. Lycka till.



Walk away:

I am taking the other way at the crossroad, do not stop walking. It is on purpose. I do not want to walk the road with you anymore. I am leaving bitter and incomplete people behind, you are one of them.

When grow into your own age I will turn around. But not until I can hear your voice. Everything is about choises, right? I am choosing hope, joy and respect. Everything you are not.

Until further notice, enjoy the path you chose. Good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0