But oh, those summer nights

Att sitta på en liten bakgård med nya människor, dricka öl, skratta och prata om allt från dialekter till politiska system. Äta godis från marken och att inte behöva mer än en liten sjal över axlarna fastän solen gått ned för länge sedan - jag kan inte hjälpa hur mycket jag njuter av det här. Kanske att livet är lite kaos och att plånboken blir tunnare och tunnare, men att varje dag få träffa nya människor i den här fantastiska sommar-staden är en riktig gudagåva och jag bara älskar livet just nu. Jag mår bra.

To sit in a small backyard with new people, drink beer, laugh and talk about everything from accents to political systems. To eat candy from the ground and not be wearing more than a small scarf over your shoulders even though the sun's been down for a long time - I can't help how much I am enjoying this. Maybe life is a chaous and the wallet becomes thinner every day, but to meet new people every day in this amazing summer city is such a gift and I am just in love with life right now. I am feeling well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0