Övrigt

Alla bilder jag tar sorteras mycket pedantiskt i mappar efter år, månad och händelse. Men varje månad får jag en liten mapp kallad "Övrigt" med de där småbilderna som inte riktigt passar in någon annan stans. Lite sådant här ryms där;



Uppsala i skymning. På varma gubben med finaste Johanna en sen sommarkväll med lussekatter och flädersaft.



Våffelkalas med Lisa och Lotta. Åh.



Min godaste pizza, Pizza Efes från Sommaro Pizzeria (minus fläskfilé såklart). Syster och jag satt i trädgården tills solen gick ner och gluffsade pizza tills magen sprack.



Sommarfrukost med nyplockad rödklöver och ett brev från Honom.



Tårtan från när jag födelsedagsöveraskade Sophia. Att gå med en gräddtårta under ett prickigt paraply genom sommargrönskan är för övrigt himla harmoniskt. Och att överaska folk med tårta är himla tacksamt.



Frukost med fina Frida i Botaniska och näckrosorna blommade!



Och slutligen så var Älskling på besök.

And that is that, som man säger i Ghana.


My pictures are always very carefully sorted in folders of year, month and event. But every month I get a folder named "Random" with the pictures that really doesn't fit in anywhere else. This is an example of what you can find there;

Uppsala in dusk by the river with Johanna and Christmas buns
Waffel from the waffel party Lisa, Lotta and I had
Delicious pizza with mushroom, fresh tomatos and tzatziki
Summer breakfast with red clover and a letter from Him
The cake from when I had a late celebration of Sophia's birthday
The water lilies in the Botanic Garden
And of course Sweetie on a visit.

And that is that, as they say in Ghana.

Kommentarer
Postat av: Dustin

makes me smile knowing that i am him...

2011-08-01 @ 09:50:38
Postat av: Dustin

makes me so happy to know that i am him...

2011-08-01 @ 09:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0