Back to realtity

Har nu åter rullat mot Uppsala (kanske för den sista gången?) och landat i min gråa bubbla. Det känns båda bra och mindre bra. Har tusen och åter tusen saker att göra innan jag lämnar landet, men lugnet från söder lockar. Det har faktiskt hänt en del grejer, men tiden för uppdatering finns inte nu. Jag återkommer när jag kommit ikapp tiden, nu är det dags för pannkakskalas hos Cariz! Puss



Back in town again and back to my grey bubble. Feels both okay and less okay. I have a ton of things to do here before I leave the country, but am longing for the peacefulness from the south. I actually have some news, but time for blogging is not existing right now. Maybe tonight, when I have catched up on time. Now I am off for pancake-breakfasts at Cariz's! Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0