God morgon-regn och pirater

Slog precis upp ögonen efter att äntligen få ha sovit ut på flera veckor. Regnet smattrar mot fönsterbrädet och jag har ett paket med daddlar bredvid sängen, känns fint. Nu har jag sommarlov igen.

Regnet stör mig inte idag, det brukar kicka i gång min produktivitet. Så redan nu har jag stora planer för den här dagen. Det som redan är bokat idag är ett besök hos Andreas (äntligen!) och vin och utgång med Sophia och Frida ikväll. Vi får se vad annat som hinns med, kanske hamnar framför TVn ändå haha. Välförtjänt dock.

Nu ska jag upp sno ihop något gott till frukost, men innan jag går ska ni få lyssna på min favoritlåt för stunden;




Haha ja, lyssna mest.

Ta hand om er under paraplyena, puss.


A rainy morning, dates next to my bed and for the first time in weeks I feel rested. Now it's summer vacation for a few more days.

The rain doesn't bother me, it usually makes me more productive. Hence I have big plans for today. Already booked for today is a visit at Andreas' (finally!) and wine with Sophia and Frida.

Now it's time for breakfast, and during it I will be listening to, for the moment, my favourite song. Gay Pirates - Cosmo Jarvis. Don't mind the video haha.

Take care under your umbrellas, kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0