2 steg från Paradise

I går var mina fina Sophia och Frida här på filmkväll. En japansk lilla sjöungfru och så grönt te med apelsinblommor i, bra avslutning på en intensiv vecka. Nu har jag långhelg och laddar stenhårt inför sista veckan i Västerås. Och sedan kommer han. Overkligt och hjärtat slår redan dubbelt när jag tänker på det.

För ögonblicket ligger jag i sängen och lyssnar i genom finaste Håkans senaste, för ikväll smäller det. Då blir det han, jag och Frida. Magiskt.

Dags för frukost, vi hörs. Puss



Movie night with my favourites Sophia and Frida last night. A japanes version of The little Mermaid, and green tea with orange blossom - great ending of an intense week. Now it is finally weekend for me, and time to take a few deep breats before my last week in Västerås. And after that, he is finally coming. Surreal and my heart is racing as soon as I think about it.

For the moment I am in bed and am listening through Håkan Hellströms latest record, because tonight is finally THE night. Then it's him, me and Frida. Magical.

Time for breakfast. Over and out. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0